Photobucket

Thursday, July 8, 2010

Aku pun dah ada BLOG

Assalamualaikum dan salam sejahtera...






Waahhh...aku tak terfikir pun akan jadi blogger juga akhirnya.Tak de angin tak de ribut, tetiba dan secara kebetulan aku telah merajinkan jari tanganku,kaki dan juga otak untuk mewujudkan blog ni.
Yelaaa..aku balajar sendiri woooo!!.Memang kena buka satu2, dok kaji satu2...mau rasa boleh ikut..ikut jerr, mau rasa x boleh ikut jgn ikut lagi.Sendiri fikir lah yerr.
Apa2 pun terima kasih yang x terhingga buat seorang teman/kawan yang banyak membantu aku dalam hal2 memBIKIN blog ni...hihihi.Hal apa yer?Sebenarnya dia yg mula2 tunjukan aku satu blog yg banyak mengajar cara2 nak bikin blog ni, So...bila dah orang tunjuk jalan, sendiri mau fikirlah.Orang dah memberi pandai2 lah kita yerrr.Yang paling syoqnya..aku bukan terror pun bab2 nak mengarap ayat ni..apa2 pun cuba dulu lah yerrr..idak gitu.Kalau x cuba mana nak tahu kan?..
Jeng3...sehari x boleh online, rasa mcm ada yg x cukup jer hari tu.Apa lagi x boleh tengok blog lerrrr.Kawan2 sekalian sudilah kiranya follow blog aku yg x seberapa ni(bg lah sokongan sikit)..huhuhu.Seperti yang aku kata tadi..aku bukan pandai pun menulis ni, tapi demi BLOG ni..ku gagahkan juga.Kalau kita mahu setanding dan mahu blog kita terkenal kenalah usaha dan terus usaha.tak gitu kerr???..SELAMAT MELAYAN BLOG AKU..

No comments: