Friday, April 29, 2011

Aku suke!!..aku suke!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Wahhhh!! N3 hari ni, asyik pasai org glamour je kan.Apa2 pun layan je lah yerrr hihihi.Masa

telemovie ni di tayangkan kat TV3 memang aku antara orang yang x pernah miss gitu.Betul ke

x pernah miss? hahaha..ada juga missnyerrrr.

Eh! u all semua nak tahu tak telemovie (or lebih tepat sapa artis yg berlakon) aku suka sangat

ngan lakonan mereka.Nak tahu siapa yang aku maksudkan..jom KESINI.Secara jujurnya

aku memang suka telemovie ni.Syoq ke jadi orang glamour ni??? jawab kejap plssss


Sumber:KOSMO

No comments: