Wednesday, April 27, 2011

Cantik..

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Adus..bila fikir or sebut cantik ni, aku mmg lah kecut perut.Bukan apa, aku sebenarnya x cantik.Tapi x mengapa..sudah kejadian TUHAN, tiada apa yg boleh merubah semua tu.Sebagai manusia kita punyai akal & fikiran...pelbagai cara/petua dan sebagainya bagi membolehkan kita nampak cantik.Nak cantik pun..jgnlah sampai berhutang segala..memudaratkan diri.Bak kata org tua2 ala kadar cukup la.So..apa kata kita ikut petua org dulu2, kut2 kita juga kelihatan cantik.Kalau x cantik pun..bersih/sedap mata org memandang jdlah kan, x gitu? jom kita tengok petua2 tu
di sini mudah-mudahan kita dapat hasilnya..sekadar hiasan

No comments: