Photobucket

Thursday, May 26, 2011

Berat Badan Pengaruhi Tahap Kesuburan

gambar sekadar hiasan

SAYA berusia 29 tahun dan mempunyai seorang anak berumur tiga tahun empat bulan. Berat badan saya 85 kilogram dengan ketinggian 163 sentimeter.

Anak saya dilahirkan melalui pembedahan kerana air ketuban pecah terlalu awal.

Saya merancang untuk menambah cahaya mata dalam masa terdekat. Bermacam usaha saya lakukan, tetapi belum berhasil. Sejak setahun ini, kitaran haid saya tidak teratur.

Saya sudah ke klinik untuk membuat pemeriksaan dan doktor memberikan ubat supaya saya didatangi haid. Apabila mengambil ubat itu, saya hanya didatangi haid sehari saja, itu pun dalam kuantiti yang sangat sedikit.


Kini sudah dua bulan saya tidak didatangi haid. Apakah yang harus saya lakukan? Adakah saya boleh hamil lagi?

Mesti u all nak tahu apa jawapan dr doktor pakar, jom KLIK sini.

No comments: