Saturday, May 28, 2011

Woww..terharunya dengan FESYEN ni!!!

Cantik ka fesyen baju dia?u all rasa..klu ada jual , nak beli dak.Kalau akak lerrrr
bg free pun tak mau aihhh.Kalau ambik pun...buat alas kaki jer kut.Ngeh..ngeh..ngeh.
Nak tau sapa yg pakai baju ni..baca la sendiri DISINI





4 comments:

Idah said...

kalu fesyen macam ni..tak tengok pun tak pe...macam2 laa..lady tak gaga ni...boleh dibuat baju utk dia..

jgn lupa saya tag ani....

Sury said...

Fesyen apa nie..kita tengok je pun dah serabut..hai ada2 je

miss.Addin said...

hee macam ntah apapap je .

HAHA fesyen sekrang macam2 aih .

jemarioren said...

ini kain baju ke...adunan kek marble tumpah nih