Thursday, June 9, 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

Ada segmen lagi dari BA...jom serbu.Nak tau lebih lanjut klik SINI

Aiiiii....pelik ni, tak pernah2 pelawat ramai cengini...tup2 hari ni...wahhhh!!
Tudia aihhhhhh....bekenjah Q kat blog aku.Gayat weh!! syoq tahap Pak Gaban & Mak Gaban lagi

Tuuu....berderet-deret dok tunggu giliran aku nak follow depa balik.Sabaq sat na...sat gi sampai masa kompom follow balik.

Perasannnnnn....sapa yang dok tunggu hang follow balik.Kami kesian jerrr...tu yang follow hang pelan2.N3 tak best langsung....sejuk gedi...jangan kata panas...suam pun dak.
Lagipun LINE SLOW hari ni.Cuba refresh....baru tau ramai ka dak dok baca n3 hang tu.Adoii.

6 comments:

♥ Frau Reen ♥ said...

nice..come here n comment

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

Azzah said...

sejuk gedi? hu..hu..mai baca entry cheq.. http://sayurlemak.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entryku-ini.html

amiYo said...

pasal kucing hitam tu. memang ciri2 yang akak gitaw tu pon memang sama dengan kucing miyo. nice bukan? :)

fuuyooh said...

salam... apa kabar? dah makan ke belum?

cik Ida said...

hahahaha.. lawak1

cik Ida said...

hahahaha.. lawak1