Saturday, May 7, 2011

Santapan Hari ni...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Saja je...nak kongsi santapan untuk hari ni....tersangat la simplenya....layanzzzzzNasi goreng ala x tahu nak cerita yang pasti ada cabai tumbuk&telur

Menu wajib bg anak sulung.
Ni lak apam gandum gula perang.Yang ni lak kesukaan si adik



Taraaaaaaaaaa...dh naik penuh loyanggggg



Siap untuk dimakan
Sedap di makan bersama kelapa parut @ nyoq

kukoq(org kedah cakap nyoq kukoq)..hahaha, mmg saya kukoq pun kelapa tu tadi, dan apam ni telah menjadi rezeki seorang kawan & family dia...


Yang ni pula rezeki makan tengahari.Simple kan? Nak masak lebih2 sikit

Cik Abg x de kat rumah nun jauh d Terengganu(sukan badan berkanun).Apalagi masak jer apa yang ada.Ikan tu pulak...tok wan yg siangkan, habis ekor d potongnya.X cun langsung.

Nasi + Ikan Goreng + Sayur Lemak Mee Suah + Cabai Picit + Ulam Raja

(hari ni rakyat makan ulam raja)












1 comment:

Ucu Faridah said...

salam ani...apam gandum perang tu pun fav ucu...ada lagi tak...? kalau dah habis, tolong buatkan seloyang boleh...?