Wednesday, June 8, 2011

Nak jugaaaa

Tengok orang cantik....wahhhhh, bahagianya jd seorang yang cantik.Wahai orang cantik..bahagiakah anda? klu ada yg baca tolong jawab yerr...tengok orang senang(kaya)..wahhhh, seronoknya menjadi orang kaya semua yang nak leh dapat dengan segera.Bahagiakah anda wahai orang kaya? klu ada yg baca tolong jawab yerr.

Bagi orang kebanyakan, orang yg macam kita ni laaaa....apa yang kita nak SEBENARNYA?tentu bermacam-macam yg nak kita senaraikan.Kalaulah anda sudi....tolonglah senaraikan apa sebenarnya yg ANDA kehendaki dalam hidup ini SEBENARNYA

2 comments:

♥ nana i am ♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥ nana i am ♥ said...

manusia memang tak pernah rasa bersyukur dengan apa yang dia ada kan T__T dulu nana suke sangat comparekan myself dengan kakak kakak/adik adik sebab dorang lawa..sekarang nana tengah belaja terima hakikat kita kena bersyukur dengan apa yang dah Allah bagi dekat kita..
kalau tanye nana nak ape..hehe~ teringin nak jadi isteri yang solehah supaya senang masuk syurga..insyaAllah~ :)