Wednesday, September 7, 2011

Mak Cik "M"

Assalamualaikum.....
Bila mak cik "M" datang apa pun tak boleh buat.Dah org datang berkunjung..tak kan kita nak buat benda lain kan?Jadi biarlah mak cik "m" balik rumah dia baru kita buat kerja yg sepatutnya kita buat.Tetamu ada di rumah...x baik kalau x di layan.Jadi buat masa sekarang nak layan mak cik "m" dulu lah.Ok bye...nanti kita jumpa lagi.Mak cik "m" dah tunggu tu...tak baik biar dia ternanti-nanti

1 comment:

Idah said...

macam2 lah ani ni...