Wednesday, September 7, 2011

Mak Cik "M"

Assalamualaikum.....
Bila mak cik "M" datang apa pun tak boleh buat.Dah org datang berkunjung..tak kan kita nak buat benda lain kan?Jadi biarlah mak cik "m" balik rumah dia baru kita buat kerja yg sepatutnya kita buat.Tetamu ada di rumah...x baik kalau x di layan.Jadi buat masa sekarang nak layan mak cik "m" dulu lah.Ok bye...nanti kita jumpa lagi.Mak cik "m" dah tunggu tu...tak baik biar dia ternanti-nanti

4 comments:

Idah said...

macam2 lah ani ni...

عبده العمراوى said...



شركة تسليك مجارى ببقيق
شركة جلى رخام وبلاط بالجبيل

OMG카지노 said...

PLAY NEW CASINO GAMES ONLINE:

https://www.omgqq.com 우리카지노사이트
https://www.omgqq.com/thekingcasino 더킹카지노
https://www.omgqq.com/sandscasino 샌즈카지노
https://www.omgqq.com/firstcasino 퍼스트카지노
https://www.omgqq.com/yescasino 예스카지노
https://www.omgqq.com/supercaisno 슈퍼카지노
https://www.omgqq.com/gatsbycasino 개츠비카지노
https://www.omgqq.com/33casino 33카지노
https://www.omgqq.com/worldcasino 월드카지노
https://www.omgqq.com/blog

BTL카지노 said...


https://www.btlcasino.com 카지노사이트
https://www.btlcasino.com/theking 더킹카지노
https://www.btlcasino.com/sands 샌즈카지노
https://www.btlcasino.com/first 퍼스트카지노
https://www.btlcasino.com/yes 예스카지노
https://www.btlcasino.com/super 슈퍼카지노
https://www.btlcasino.com/gatsby 개츠비카지노
https://www.btlcasino.com/33 33카지노