Tuesday, May 31, 2011

Baju raya...

Gambar sekadar hiasan

Mesti u all gelak besor bila baca tajuk n3 kali ni.Macam budak2 pula, puasa pun tidak lagi dah kalut ngan baju raya.Hahaha......mak cik x kisahhhh.Bukan apa sebenarnya.....tailor aku tu dh nak tutup tempahan untuk baju raya hari ni.

Memang dia buat puas hati....tu yg terkejar-kejar sngtnyaaa.Dia siap kata kat aku lagi...klu lambat
anta...nangis pun nangis laaaa.Tak mau terima dah tempahan klu dh lewat sngt anta kain.Tak syoq juga kan klu tak dak baju raya?nak juga merasa setahun sekali berbaju baru.

Ermmm....nak join ngan u all semua.Jom tgk kat SINI.Kut2 ada yg dapat kita kongsi2kan.
Klu tak jd masalah ...tolong la pilihkan utk aku juga.Thankssss.

4 comments:

Kak Aya said...

kak aya pun beli kain ela untuk baju raya..eh puasa pun belum habis ganti lagi hu hu

jemarioren said...

fuyyo, series lawa giler kain2 kat situ. ni yg mula nak mengabiskan money je ni.

Hafizah Mohamad said...

betullah...sekarang ni pun tempahan dah ditutup...rasanya kena beli baju siap jahit la...=)

ani said...

ermm..ntah la, marin x sempat p servey pun.Nmpk gayanya kena beli baju jahit siap la kut.:)